1 Kasım 2014 Cumartesi

Teknoloji Stajı 1.gün

Revit programı kullandığım düğer programlara göre oldukça farklı bir program olduğu için ilk olarak arayüzü nasıl okumam gerektiğini öğrendim. Hocam bana bu programı kullanırken bana kaynak olabilecek bazı internet siteleri önerdi. Bunlardan bazıları: revitcity.com, grabcad.com, modlar.com ve bimstore.com ‘du. İlk dersi genel olarak ‘modify’  kısmındaki komutları egzersizlerle öğrenerek geçirdim. Bu komutlar arasında ilk defa karşılaştığım komut ‘katlar arası kopyalama’ (copy to clipboard-paste-aligned to selected levels) komutu oldu.


‘Modify’ listesindeki komutlar dışında bir de view menüsünü inceledik. Program 2 boyutlu ve 3 boyutlu çizimleri paralel olarak geliştirdiğinden bu iki boyut arasındaki geçişin nasıl yapıldığını öğrendim. Son olarak da kapı,pencere boşluklarının mesafe ilişkilerini gözlemek için ‘temporary dimensions’ ayarlarını yaptım.
Geçici ölçülerin ayarlanması aşağıda gösterdiğim gibi yapılıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder