29 Ekim 2014 Çarşamba

Şantiye Stajı 9.gün

Şantiyede  konteyner platformunun hazırlığı tamamlandı. Yani konteynerların bugün yarın yeni düzenine oturtulması bekleniyor.

Şantiye süresi boyunca yazılan raporlar bazen yapılan işlemlerle birbirlerini tutmuyor. Bu sebeple de raporlarda yazanların doğruluğunu kontrol etmek için saha içinde denetim yapmak gerekiyor. Ben de bu yüzden sahada betonu dökülmüş olan forekazıkları kontrol ettim. Raporlarda olan hataları bulup onları raporların bulunduğu excel dosyasında düzelttim.

 Öğleden sonra ise Vizyon İstanbul’a gidip orada Kemer Country villa şantiyesindeki Persan’dan alınan perde raporlarını hazırladım. Bugünkü çalışma benim için çok faydalı oldu; çünkü böylece daha önce hiç kullanmadığım bir program olan Excel’i detaylıca kullanmaya başladım.

Kazık forajlarına devam edildi.
Forekazıkların betonu döküldü. (74,50 m3) 
Forekazık yapı elemanları beton döküm imalatları yapıldı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder