29 Ekim 2014 Çarşamba

Şantiye Stajı 12.gün

Bugün elime bir su terazisi alıp gene Larus Palas’ın C bloğa geçtim. Dün tezgahlarını ve kapılarını kontrol ettiğim dairelerin bugün vestiyer dolaplarının gönyeli olup olmadığını kontrol ettim. Vestiyer dolaplarının çoğu gönyesizdi. Bu sıkıntı çoğunda terazisiz, çıplak gözle bakıldığında da oldukça belirgin bir şekilde gözüküyordu. Ben sıkıntıları şefe bildirdim ancak her dolabı teker teker sökemeyeceklerine göre nasıl bir çözüm buldular doğrusu merak ediyorum. 
Vestiyer dolaplarının gönyesiz olma dışında bir başka sıkıntıları ise üst kısımlarından çatlamış olmalarıydı.
Öğleden sonra ise tekrar C blokta bir daireye gidip yeni cilalanmış mermer döşemenin düzgün cilalanıp cilalanmadığına bir göz attım. 

Bugün şantiyemize ankraj makinesi geldi ve bu makine sıfır bir makine olduğundan bütün parçaları kullanıma hazır durumda olsun diye montajı yapıldı.

Kazık forajlarına devam edildi.(112,50 mt)
Forekazıkların betonu döküldü.(44,00 m3)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder